Μπορεί να ζούμε στην εποχή της απόλυτης κυριαρχίας των 280 χαρακτήρων των tweets και των instant videos που δεσπόζουν στα social media, ωστόσο οι ειδικοί του μάρκετινγκ επισημαίνουν ότι η «παραδοσιακή» επικοινωνία με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δεν «έχει πεθάνει». Οι οδοντίατροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το αποτελεσματικό και ανέξοδο εργαλείο επικοινωνίας για να ενημερώνουν τους ασθενείς τους για θέματα στοματικής υγείας, να τους υπενθυμίζουν τα ραντεβού τους, αλλά και για να προωθήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Στις γραμμές που ακολουθούν παρουσιάζονται μερικές βασικές συμβουλές που θα βελτιώσουν την ηλεκτρονική επικοινωνία με τους ασθενείς σας.
1. Οργανώστε τη λίστα με τα e-mails των ασθενών σας.
2. Αιχμαλωτίστε το ενδιαφέρον του παραλήπτη μέσα από έναν ευρηματικό τίτλο.Ο τίτλος του e-mail θα πρέπει να είσαι εξίσου εμπνευσμένος με το περιεχόμενο του μηνύματός σας. Σκεφτείτε τα δεκάδες e-mails που λαμβάνετε καθημερινά και καταλήγουν στα σκουπίδια της αλληλογραφίας σας χωρίς καν να τα έχετε ανοίξει. Θα πρέπει λοιπόν, να δώσετε κίνητρο στον παραλήπτη του μηνύματος για να το διαβάσει.
3. Το επίκεντρο της επικοινωνίας σας είναι ο ασθενής. Αντί λοιπόν να διαφημίζετε το πόσο επιτυχημένη είναι η επιχείρησή σας ή τα προσόντα σας, εξηγείστε καλύτερα στους αναγνώστες σας τι μπορείτε να προσφέρετε σε εκείνους, πώς οι υπηρεσίες σας ανταποκρίνονται στις εξατομικευμένες ανάγκες τους και τι μπορούν να προσδοκούν από εσάς. Προσπαθήστε να συνδέστε το μήνυμα σας με την χρονική συγκυρία. Για παράδειγμα, την περίοδο των εορτών που διανύουμε μπορείτε να δείξετε στους ασθενείς σας ότι τους σκέφτεστε, προωθώντας ένα μήνυμα με συμβουλές για το πώς μπορούν να απολαύσουν τους γλυκούς πειρασμούς των Χριστουγέννων, χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο τη στοματική τους υγεία.
4. Να είστε στοχευμένοι στην επικοινωνία σας. Δεν χρειάζεται να τους «βομβαρδίζετε» με e-mails σε καθημερινή βάση. Ένα με δύο e-mails το μήνα είναι αρκετά για να συντηρήσετε την επικοινωνία με τους ασθενείς σας και ταυτόχρονα να τους επικοινωνείτε τα μηνύματα που θέλετε. Τέλος, φροντίστε να είναι εύκολο για όποιον το επιθυμεί να μπορεί να διαγραφεί από τη λίστα των παραληπτών, σεβόμενοι το δικαίωμα των ασθενών σας να μην ενδιαφέρονται για τα ενημερωτικά e-mails που στέλνετε. Μπορείτε επίσης να προσπαθήσετε να μάθετε τους λόγους για τους οποίους επιθυμούν την κατάργηση της εγγραφής τους, κάνοντας μια σύντομη έρευνα. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να βελτιώσετε τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να παρέχετε περιεχόμενο καλύτερης ποιότητας.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λειτουργεί ακριβώς όπως κάθε άλλο είδος μάρκετινγκ, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται χρόνος, προσπάθεια και συνήθως μια πραγματικά καλή ιδέα για να έχετε καλό αποτέλεσμα. Η αποστολή ενός καλού μηνύματος μάρκετινγκ που ξεχωρίζει ανάμεσα σε χιλιάδες δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ωστόσο, αν γίνει σωστά, καλλιεργεί μια καλύτερη επικοινωνία με τους ασθενείς σας και ταυτόχρονα μπορεί να αυξήσει και τον κύκλο εργασιών του οδοντιατρείου σας.
*Πηγή:Modern Dental Network
Συζήτηση σχετικά με αυτό το άρθρο