Οι κριτικές/αξιολογήσεις είναι ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που το Διαδίκτυο θέτει στη διάθεσή μας για την καλύτερη προβολή της επιχείρησής μας στο κοινό. Ωστόσο, για μια επιχείρηση ή ένα οδοντιατρείο που ξαφνικά βρεθούν αντιμέτωπα με μια αρνητική κριτική, ο παγκόσμιος ιστός να μπορεί να μοιάζει εξαιρετικά μικρός και εχθρικός.
Μια αρνητική κριτική δεν είναι απαραίτητο ότι θα καταστρέψει την ψηφιακή σας παρουσία. Με μερικές έξυπνες κινήσεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακόμη και τις αρνητικές βαθμολογίες προς όφελος σας.
Δράστε με πρόληψη
Το καλύτερο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να αποφύγετε αρνητικές κριτικές είναι να ενεργείτε με πρόληψη. Πριν οι ασθενείς φύγουν από το γραφείο σας, ρωτήστε τους για την εμπειρία τους. Αν έμειναν ευχαριστημένοι, προτείνετέ τούς να σας κάνουν μια αξιολόγηση. Αν πάλι, δεν έμειναν ευχαριστημένοι αντιμετωπίστε την κατάσταση εν τη γενέσει της, δείχνοντας στους ασθενείς σας πόσο μετράει για εσάς η γνώμη τους.
Επίσης, ξεκινήστε μια εκστρατεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ζητώντας να σας αξιολογήσουν οι επί χρόνια ασθενείς σας- οι οποίοι εκ των πραγμάτων για να σας επισκέπτονται χρόνια, σημαίνει ότι είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους παρέχετε. Βεβαιωθείτε ότι οι θετικές κριτικές που έχετε λάβει ξεπερνούν κατά πολύ τα αρνητικά σχόλια. Με αυτόν τον τρόπο, οι αρνητικές κριτικές δεν θα ξεχωρίζουν τόσο πολύ ή δεν θα έχουν τόσο μεγάλη βαρύτητα.
Σταματήστε την δράση μιας αρνητικής ανάρτησης
Το να λάβετε περιστασιακά κάποιες αρνητικές κριτικές είναι αναπόφευκτο. Είτε οφείλεται σε κάποια παρεξήγηση ή σε κάτι που ξεφεύγει από τον δικό σας έλεγχο, οι δυσαρεστημένοι ασθενείς συχνά αφήνουν αρνητικές κριτικές γιατί έτσι αισθάνονται ότι αποκτούν κάποιο έλεγχο της κατάστασης. Όταν λάβετε μια αρνητική κριτική, αντιμετωπίστε την άμεσα και δημόσια, ώστε να γνωστοποιήσετε σε όλους ότι για εσάς η φήμη σας είναι σοβαρή υπόθεση.
Ας υποθέσουμε ότι σε έναν νέο ασθενή ζητήθηκε να περιμένει περισσότερο από ό, τι αναμενόταν. Η ανωνυμία που προσφέρει η online ανάρτηση σχολίων του επιτρέπει να ισχυριστεί ότι στο οδοντιατρείο σας δεν κάνετε σωστή διαχείριση του χρόνου και ότι δεν σέβεστε το χρόνο των ασθενών σας. Αυτή είναι μια ευκαιρία για να κάνετε τον δυσαρεστημένο ασθενή σας να νιώσει ότι έχει αξία για εσάς.
Ζητήστε του συγνώμη και ευχαριστήστε τόν για την ευκαιρία που σας έδωσε να βελτιώσετε το οδοντιατρείο σας και προτείνετέ του να τον πάρετε τηλέφωνο για να συζητήσετε. Αυτή η κίνηση δεν αποτελεί μόνο μια βέλτιστη πρακτική, αλλά ο καθένας που θα διαβάσει τη συγκεκριμένη ανάρτηση θα καταλάβει ότι το οδοντιατρείο σας δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες των ασθενών σας.
Συμπέρασμα
Ακόμα και όταν οι ασθενείς έρχονται συστημένοι σε εσάς, η διαδικτυακή παρουσία του οδοντιατρείου σας παίζει καθοριστικό ρόλο στο να αποφασίσουν αν το οδοντιατρείο σας είναι το κατάλληλο γι’ αυτούς. Η διαχείριση της ιστοσελίδας σας, των e-mail και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένα τεχνολογικά δύσκολο και χρονοβόρο εγχείρημα, αλλά η προσπάθεια αξίζει τον κόπο. Αν τα αρνητικά σχόλια και οι κριτικές αντιμετωπιστούν έγκαιρα και οι θετικές αξιολογήσεις για το οδοντιατρείο σας συνεχίσουν να εισρέουν, είναι σίγουρο ότι οι ασθενείς σας θα σας κάνουν “like” για πολλούς λόγους.
Discussion about this post