Οι εξελίξεις στην επιστήμη της Οδοντιατρικής, αλλά και οι αλλαγές στην παγκόσμια υποδομή υγειονομικής περίθαλψης σε συνδυασμό με την αυξανόμενη συνειδητοποίηση της σημασίας της στοματικής υγείας από τους ασθενείς οδηγούν σε μεγαλύτερη ζήτηση για οδοντιατρική φροντίδα και συνεπώς δημιουργούν ανοδικές τάσεις στην ευρύτερη οδοντιατρική αγορά.
Για παράδειγμα, η παγκόσμια αγορά για τον οδοντιατρικό ψηφιακό ακτινογραφικό εξοπλισμό θα αυξηθεί από $2.154 δισεκατομμύρια το 2015 σε $3.291 δισεκατομμύρια το 2020, με ετήσιο συντελεστή αύξησης (CAGR) 8,8%, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης αγορών, MarketsandMarkets.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση αυτή θα πρέπει να ιδωθεί στο πλαίσιο της τεχνολογικής εξέλιξης, του ταχύτατα αυξανόμενου γηριατρικού πληθυσμού, της ικανότητας των ψηφιακών συστημάτων για μείωση του χρόνου διάγνωσης και παροχή βελτιωμένης ποιότητας εικόνας, της αυξανόμενης υιοθέτησης CBCT, της αύξησης των οδοντιατρικών διαταραχών και της αυξανόμενης ζήτησης για αισθητική οδοντιατρική.
Ενώ η Βόρεια Αμερική αντιπροσώπευε το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αγοράς το 2015, η Ασιατική αγορά θα δει τον υψηλότερο CAGR, λόγω της αύξησης του γηριατρικού της πληθυσμού, της επέκτασης των δραστηριοτήτων αναδυόμενων, αλλά και κορυφαίων εταιρειών, της αύξησης του διαθέσιμου εισοδήματος, του πιο ελαστικού ρυθμιστικού πλαισίου, των βελτιωμένων υποδομών της υγείας και της ανάπτυξης του ιατρικού τουρισμού.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, η ζήτηση για ιατρικούς και οδοντιατρικούς συγκολλητικούς παράγοντες και sealants είναι πιθανό να αυξηθεί κατά 5,1% ετησίως και να φτάσει τα 2.1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, αναφέρουν ερευνητές του Ομίλου Freedonia. Μεγάλο μέρος αυτής της αύξησης μπορεί να αποδοθεί στην γήρανση του πληθυσμού, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε χειρουργικές και οδοντιατρικές επεμβάσεις.
Επίσης, οι εξελίξεις αυτές θα εξαρτηθούν από την ανάπτυξη νέων προϊόντων και την αυξημένη αποδοχή αυτών των υλικών στο χειρουργικό και καταναλωτικό περιβάλλον. Οι οδοντιατρικές εφαρμογές συγκεκριμένα προβλέπεται να έχουν ετήσιο ρυθμό αύξησης 2,0% μέσα στο 2019. Τα sealants αναμένεται να δουν ιδιαίτερα μεγάλη αύξηση λόγω της χρήσης τους στην πρόληψη της τερηδόνας.
Η Micromarket Monitor αναφέρει ότι η παγκόσμια αγορά των οδοντιατρικών λέιζερ θα «χτυπήσει» 236.400.000 $ μέχρι το 2021, με ετήσιο μέσο ρυθμό αύξησης 5,2%. Καθοδηγούμενα από τις προόδους στην τεχνολογία τα λέιζερ, που κάποτε ήταν ογκώδη, τώρα διατίθενται σε φορητά και βολικά μοντέλα. Επίσης, πολλά τώρα μοιάζουν με οδοντιατρικές λαβές για εύκολη χρήση. Μερικά χρησιμοποιούν ακόμη και σύγχρονες οπτικές ίνες.
Οι οδοντίατροι επενδύουν ολοένα και περισσότερο στην απήχηση των λέιζερ στους ασθενείς, δεδομένου ότι εξαλείφουν την ανάγκη για τροχούς και αναισθητικά, μειώνουν την αιμορραγία και τα τραύματα, εξασφαλίζοντας περισσότερη άνεση. Επιπλέον, με την εξάλειψη των κουραστικών σταδίων της οδοντιατρικής χειρουργικής, ο χρόνος της συνολικής διαδικασίας είναι μικρότερος. Οι εφαρμογές περιλαμβάνουν την αντιμετώπισης της τερηδόνας, στεφάνες και γέφυρες, και εμφράξεις.
Η Βόρεια Αμερική κυριάρχησε στην παγκόσμια αγορά λέιζερ το 2015. Οι αναπτυσσόμενες τεχνολογίες, η μεγαλύτερη επίγνωση της στοματικής υγιεινής και η επικράτηση της ουλίτιδας, της τερηδόνας, και της περιοδοντίτιδας θα κινητοποιήσει την αγορά. Το ίδιο θα κάνει και η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για αισθητική οδοντιατρική και η μεγάλη επιθυμία των ασθενών να διατηρήσουν τα φυσικά τους δόντια.
Τέλος, η TechSci Research αναφέρει ότι η αγορά της Ινδίας για προϊόντα στοματικής φροντίδας, όπως οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες, στοματικά διαλύματα, σκόνες δοντιών, και άλλα προϊόντα θα σημειώσει άνοδο με ετήσιο ρυθμό αύξησης 6% από το 2016 έως το 2021.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η στοματική υγεία είναι ένα σημαντικό ζήτημα μεταξύ των πολιτών. Οι περισσότερες εταιρείες λανσάρουν νέα προϊόντα με μεγαλύτερη διείσδυση σε αγροτικές περιοχές. Οι εταιρείες αυτές, επίσης, ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για μάρκετινγκ. Παράλληλα και η αυξανόμενη αστικοποίηση καθώς και η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος έχουν μια θετική επίδραση στην αγορά.
*Πηγή: www.dentistrytoday.com
Discussion about this post