Το Βρετανικό Ίδρυμα Οδοντικής Υγείας (British Dental Health Foundation) αποφάσισε να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για τον καρκίνο του στόματος, καλώντας τους πολίτες να βάψουν τα χείλη τους μπλε, να τραβήξουν μια φωτογραφία του εαυτού τους (selfie) και να την αναρτήσουν στη συνέχεια στην ειδικά διαμορφωμένη για αυτή την καμπάνια, σελίδα στο Facebook.Το BDHF στο εγχείρημα αυτό έχει την στήριξη της Denplan και θα προβεί σε μια σειρά δράσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου, που είναι αφιερωμένος στην μάχη κατά του καρκίνου του στόματος.
Στόχος της ιδιαίτερης αυτής ενημερωτικής καμπάνιας είναι όλο και περισσότεροι πολίτες να αφυπνιστούν για τις εκδηλώσεις του καρκίνου του στόματος στην στοματική κοιλότητα και να προβούν έγκαιρα σε στοματικό έλεγχο. Με κεντρικό σύνθημα «if in doubt, get checked out» οι εμπνευστές της καμπάνιας ελπίζουν να σώσουν χιλιάδες ζωές.
Σχετικά με την επιλογή του μπλε χρώματος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Denplan, Steve Gates, δήλωσε ότι «μπλε είναι και το κορδελάκι που συμβολίζει τον Μήνα Δράσης Κατά του Καρκίνου του Στόματος, είναι εντυπωσιακό, διασκεδαστικό και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο». «Είναι μια φρέσκια προσέγγιση σε μια καθιερωμένη ετήσια καμπάνια, η οποία ήδη έχει δημιουργήσει σχετικό «θόρυβο» στη βιομηχανία», σχολίασε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία της Βρετανίας, περισσότερα από 6.000 νέα περιστατικά καρκίνου του στόματος καταγράφηκαν το 2012, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με μια δεκαετία νωρίτερα.
Εάν διαγνωστεί νωρίς, οι πιθανότητες επιβίωσης είναι σχετικά υψηλές. Η εκστρατεία Blue Lip Selfie αποσκοπεί στην διάχυση αυτής της γνώσης στους πολίτες, σχολίασε από την πλευρά του, ο διευθυντής του BDHF, Δρ Nigel Carter, OBΕ.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση: https://www.facebook.com/MouthCancerActionMonth?fref=ts
Συζήτηση σχετικά με αυτό το άρθρο