Η παγκόσμια αγορά για τα προϊόντα στοματικής υγιεινής, όπως οδοντόβουρτσες, οδοντόπαστες και στοματικά διαλύματα αναμένεται να αναπτυχθεί από το 2018 έως και το 2022, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3.29%, σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας έρευνας αγορών Research and Markets.
Για παράδειγμα, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για φυσικά και βιολογικά προϊόντα. Καθώς οι καταναλωτές είναι περισσότερο ενημερωμένοι για τα συνθετικά συστατικά που περιέχονται στα προϊόντα στοματικής υγιεινής, αναζητούν εναλλακτικές λύσεις, όπως προϊόντα από λάδι καρύδας, μέντα, βότανα, θαλάσσια μεταλλικά στοιχεία και άρνικα.
Παράλληλα, η εν λόγω έρευνα συνδέει την ανάπτυξη της αγοράς με την αυξανόμενη συνειδητοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τη σημασία της στοματικής υγείας, καθώς παράγοντες όπως η κατανάλωση καπνού και οινοπνεύματος, η κακή στοματική υγιεινή και οι ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες αυξάνουν τον επιπολασμό των στοματικών νόσων.
Επιπλέον, οι κατασκευαστές επενδύουν περισσότερο στην έρευνα και την ανάπτυξη, αυξάνοντας την προβολή και διευρύνοντας τις σειρές των προϊόντων τους για να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεών τους.
Οι online πωλήσεις προϊόντων στοματικής υγιεινής ακολουθούν αυξητική πορεία. Συγκεκριμένα, υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες.
*Πηγή: www.dentistrytoday.com
Συζήτηση σχετικά με αυτό το άρθρο