Σχεδόν οι μισοί έφηβοι αισθάνονται αμηχανία για τα σιδεράκια τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας έρευνας από το Align Technology, τα οποία δημοσιεύονται στον οδοντιατρικό ιστότοπο DrBiscupid. Η εταιρεία ανέθεσε την έρευνα στο Kelton Global(συμβουλευτική εταιρεία σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού) ώστε να κατανοήσει καλύτερα τον ψυχισμό των εφήβων και των μητέρων τους, καθώς και την επιρροή των social media.
Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 3.500 έφηβοι από τις ΗΠΑ ηλικίας 13-17 ετών και περισσότερες από 2.100 μητέρες εφήβων, ενώ πήραν μέρος και 101 μητέρες εφήβων που φορούσαν ή είχαν φορέσει τους διαφανείς νάρθηκες ευθυγράμμισης (Invisalign clear aligners). Η έρευνα έθεσε προς ανάλυση κεντρικά θέματα που απασχολούν τους εφήβους, όπως «πειράγματα», πίεση από συνομηλίκους (peer pressure) και αυτοπεποίθηση.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι περισσότεροι έφηβοι εκτιμούν ότι η εμφάνισή τους επηρεάζει τη δημοτικότητά τους (94%), αλλά λιγότεροι από τους μισούς(41%) θεωρούν ότι τα παραδοσιακά σιδεράκια τους δημιουργούν αμηχανία.
Τα υπόλοιπα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι:
57% των εφήβων νιώθουν αμηχανία εξαιτίας των στραβών τους δοντιών
92% των εφήβων εκτιμούν ότι το γεγονός ότι φορούν μεταλλικά σιδεράκια δυσκολεύει την ενσωμάτωσή τους στον κοινωνικό τους περίγυρο.
54% των εφήβων εκτιμούν ότι η ζωή τους θα ήταν καλύτερη χωρίς τα social media
40% των εφήβων εκτιμούν ότι η εμφάνισή τους κρίνεται περισσότερο στα social media παρά στις διαπροσωπικές επαφές.
Το Αlign προσφέρει έναν δωρεάν διαδραστικό οδηγό τσέπης, με τίτλο «Unbrace Teen Confidence», που παρέχει πληροφορίες για τους γονείς σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν για να βοηθήσουν στην οικοδόμηση της αυτοπεποίθησης των παιδιών τους. Το Invisalign Teen δωρίζει $ 1 για κάθε κλικ, κοινοποίηση(share) και κατέβασμα (download) του εγχειριδίου από το DoSomething.org, μια οργάνωση που βοηθάει τους νέους να «χτίσουν» την αυτοπεποίθησή τους και οδηγεί σε θετική αλλαγή.
«Συνειδητοποιήσαμε ότι η μελέτη “Teen Confidence Study” φανέρωσε κάποια μη αναμενόμενα και ενδιαφέροντα στοιχεία, τα οποία ήταν σημαντικά να μοιραστούμε και να διερευνήσουμε περαιτέρω», δήλωσε ο John Graham, Επικεφαλής Ιατρικών Θεμάτων στο Align Technology, σε σχετικό Δελτίο Τύπου. «Η εκστρατεία “Unbrace Teen Confidence” έχει ως στόχο να ανοίξει διάλογο μεταξύ των μαμάδων και των εφήβων, καθώς εμείς θα επιτελούμε το δικό μας έργο, στηρίζοντας τη μεγαλύτερη δυνατή συζήτηση μεταξύ των ειδικών και των οργανώσεων που δεσμεύονται να καλλιεργήσουν την αυτοπεποίθηση στη νεολαία», κατέληξε ο ίδιος.
Συζήτηση σχετικά με αυτό το άρθρο