Η αγορά προϊόντων οδοντικής λεύκανσης θα «εκτοξευθεί» μέχρι το 2024

Η παγκόσμια αγορά προϊόντων οδοντικής λεύκανσης αναμένεται να φτάσει στα 7,4 δις δολάρια μέχρι το 2024, σύμφωνα με την αποτελέσματα της εταιρείας Hexa Research, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των ερευνών αγοράς.

Η αυξανόμενη ζήτηση για καθαρά και λευκά δόντια σε συνδυασμό με την ολοένα και μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σχετικά με τη στοματική υγιεινή αναμένεται να αποτελέσουν τους βασικές πυλώνες που θα "τροφοδοτήσουν" την έκρηξη στην αγορά. Μάλιστα, τα τελευταία στοιχεία της αγοράς καταδεικνύουν μια προτίμηση για μη συνταγογραφούμενα προϊόντα λεύκανσης στη Γερμανία, στη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ινδία και την Κίνα.

Όσον αφορά στα έσοδα, οι οδοντόκρεμες λεύκανσης κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (86,3%) και η Hexa Research αναμένει το μερίδιο αυτό να διατηρηθεί μέχρι και το 2024. Ο ανθυγιεινός τρόπος ζωής που συνοδεύεται από την κατανάλωση αλκοόλ, καπνού, ουσιών δηλαδή, που αποχρωματίζουν τα δόντια, αποτελεί μια βασική αιτία για την αγορά προϊόντων λεύκανσης. Στο πλαίσιο αυτό, οι οδοντόκρεμες παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της στοματικής υγείας.

Η αγορά λευκαντικών ταινιών απέδωσε 899.8 εκατομμύρια δολάρια το 2016 και αναμένεται να σημειώσει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4% , χάρη στην αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για άμεσα αποτελέσματα. Εταιρείες όπως η Colgate-Palmolive, η P&G και η GlaxoSmithKline στοχεύουν να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για προϊόντα λεύκανσης δοντιών μέσω πρωτοβουλιών και εκστρατειών ενημέρωσης, γεγονός που θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς. Ταυτόχρονα, και  η αύξηση του βιοτικού επιπέδου και του διαθέσιμου εισοδήματος θα αποτελέσουν παράγοντες για την επιτυχημένη πορεία της συνολικής αγοράς.

Για να βελτιώσουν την γκάμα των προϊόντων τους, κορυφαίες εταιρείες στον χώρο επικεντρώνονται στην έρευνα και την ανάπτυξη. Επίσης, επεκτείνουν την παρουσία τους στην παγκόσμια αγορά, αποκτώντας «τοπικούς» παίκτες. Αυτές οι προσπάθειες συμβάλλουν επίσης προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης αγοράς το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με την μελέτη της Hexa Research.

Ωστόσο, οι συγγραφείς της μελέτης εκτιμούν ότι η μη ρύθμιση της αγοράς μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά προς την ανάπτυξη. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Γενικό Οδοντιατρικό Συμβούλιο (GDC)έχει ήδη λάβει μέτρα εναντίον κατασκευαστών προϊόντων οδοντικής λεύκανσης, λόγω καταγγελιών των καταναλωτών για την ποιότητα και τις παρενέργειες συγκεκριμένων προϊόντων.

* Πηγή:www.dentistrytoday.com